ای اف تی (ضربه تراپی)
اگر متن کوتاهی برای آموزش ای اف تی/ تکنیک رهایی ذهن می خواهید و وقت یا حوصله بیشتری ندارید بهتر است از کتاب راهنمای رسمی ای اف تی/ تکنیک رهایی ذهن/ ضربه تراپی 2010 آغاز کنید.

ولی اگر می خواهید ای اف تی ضربه تراپی را به طور اصولی فرا بگیرید توصیه می کنم از کتاب راهنمای رسمی ای اف تی/ تکنیک رهایی ذهن/ ضربه تراپی 2001 شروع کنید و مطابق آنچه که در آن آمده است فیلمهای EFT Course (با زیرنویس فارسی) را هم از منوی فیلم بگیرید و ببینید. برای تکمیل یادگیری هم می توانید از فیلمهای آموزش ای اف تی/ تکنیک رهایی ذهن/ ضربه تراپی (فارسی) بهره گیرید.

پس از این که به مطالب کتاب مزبور مسلط شدید می توانید از سایر کتابها  نیز استفاده نمایید. در اینجا هم توصیه می کنم از کتاب خودآموز ای اف تی/ تکنیک رهایی ذهن/ ضربه تراپی آغاز کنید.
ای اف تی (ضربه تراپی)
1393/05/27 08:34

چگونه به خواسته های خود برسیم

ای اف تی تکنیک رهایی ذهن ضربه تراپی
بهای آن به اندازه همت شماست و برای هیچ کسی رایگان نیست
می توانید ابتدا دانلود کنید و بعد بپردازید
دانلود ای اف تی تکنیک رهایی ذهن ضربه تراپی

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Mip

از اينكه مرا پذيرفتيد متشكرم

پاسخ
king

درود و سپاس به خاطر پذیرش من

پاسخ
حسین

من مطلب چگونه به خواسته های خود برسیم را دو بار دانلود کردم که فقط در مورد اینکه چند نفر پول دانلود مطالب شما را نداد هاند بود و مطلب خاصی نبود که ارزش پرداخت داشته باشد امیدوارم راضی باشید

پاسخ
admin

وصف حال افرادی همچون شماست که دنبال بهانه میگردند تا حق دیگران را ندهند. خواسته های فراوانی هم دارند و فکر می کنند که با زرنگی به آنها می رسند. ولی فراموش کرده اند که این دنیا حاکم باشعوری دارد که از آنها زرنگ تر است.
به هیچ وجه به هیچ سرقتی راضی نمی شوم.

پاسخ
پایار

باسلام وعرض ادب حضوراستادارجمندآقای فروغی :بنده امروزقبل ازثبت نام مبلغی به حساب بانک ملت شماواریز نمودم چراکه معتقدم لذتی که دردهش وبخشش وجوددارد بی نظیراست درست شبیه همان کاری که شمامدتهاست انجام می دهیدوخدامی داندکه به چه میزان ازبازخوردآن منتفع گشته اید واین درس بزرگی است که بایدبادل وجان آن رادرک نماییم امیدآن دارم درطی این مسیرسبزهمواره ازراهنمایی های شمابهره مندگردم.

پاسخ
حامد حبیب زاده

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب فروغمند و تشکر از زحماتتون،ازاینکه پرداخت هزینه آثارتون رو به وجدان افراد محول کردید نشانه اعتقادات قوی شماست امیدوارم موفق باشید به نظر من ارزش زحمات شما رو خداوند مهربان جبران میکنه ولی این دیگه به وجدان استفاده کنندگان برمیگرده که هزینه حداقلی که شما قرار دادید رو بپردازن.

پاسخ
نسرین

اگر شما باخواست قلبی خود مطلبی را بامردم سهیم می شوید وآموزش می دهید دیگر بحث حلال حرام بودن دانلود مطلب چیست شما اگر بابت این مطلب پول می خواهید بایت جلوی دانلود آن رابگیرید شما که قصد خدمت وکمک به بشریت رادارید بحث پول معنا ندارد بارها شده در اینترنت مطلبی را می خواهی دانلود بکنیم ولی اجازه نمی دهد ولی ناراحتنمی شویم یا مطلب را نگذارید یا اگر گذاشتید اجر خود راازبین نبریدمتشکر م ازمطلب خوبتون ومفید

پاسخ
admin

من باورهای متفاوتی دارم. اگر مجانی بدم از نظر خیلیها بی ارزش میشه و اگه پول بخوام به هیچ وجه اجرم از بین نمیره.

پاسخ